מכירה מלון, Rostovo, Central Bosnia, בוסניה והרצגוווינה, Rostovo b.b.

מכירה - Cod. 34899

  • טיפולוגיה: מלון
  • אזור: 59000 m²
  • חדרים: X
  • רצפה: X

המרכז שופץ בשנת 2006 והחל להפעיל סולי במהלך תקופת החורף. בשנת 2008 העשרנו את שירותי הספורט והנופש שלנו להציע מסלול הליכה, שביל רכיבה על אופניים (אופני הרים ניתן לשכור במלון), רכיבה על סוסים. מחוץ למלון יש מגרשי טניס אשר מכוסים ומחוממים במהלך החורף עבור האורחים שלנו ליהנות. עבור קבוצות ספורט וקבוצות בודדות אנו מציעים את אולם הספורט אשר מחומם במהלך החורף עבור כדורגל מקורה, כדורסל, כדורעף וכדור יד. האזור של רוסטובו, אוויר נקי וטבע נגוע ידוע על ידי אנשים כמו "אייר ספא" אשר נעזר במקרים של אנשים ריפוי על ידי רק לבלות זמן על Rostovo. עיצוב הפנים של המלון שופץ לאחרונה ב -2008 וגן חורף נוסף עם מזרקה ואח, שנבנה על מנת להגדיל את קיבולת הישיבה במסעדה ולהפוך אותו לחתונות ולחגיגות אחרות.
מרכז הסקי "Rostovo" כולל שני מעליות סקי של SIDRO, בעלות קיבולת של 1500 גולשים לשעה. אחד מהם הוא 500 מטר, והשני 900m. מסלול הסקי נמצא במרחק של 100 מטרים מהמלון. מסלול הסקי אידיאלי למתחילים ולגולשים. הבסיס של המסלול הוא עשב ולכן יש סיכוי קטן לפציעה או נזק לשמים, המסלול יש מחזירי אור, עושה סקי בלילה אפשרי.
חדרי האירוח במלון כוללים חדרים מפוארים כפולים, משולשים וארבע מיטות. חדר ameneties כוללים שירותים, טלוויזיה לווינית וטלפון.
במלון יש גן חורף-קיץ, המונה עד 100 אנשים, עם נוף של מסלולי הסקי ובמהלך עונת הקיץ הזמינה עבור פגישות עסקיות שונות, כנסים ומצגות. המלון ממוקם גם בתוך המלון, בר קפה, מסעדה, ומרכז כושר מאובזר וסאונה.
 הכפר מורכב בתים טחנת מים וכיום נמצאים בבנייה הם נפחים בית אותנטי, חליבה הבית, ויציבת סוסים. במהלך עונת החורף האורחים יכולים ליהנות מזחלות סביב הכפר ובמהלך האביב והקיץ ברכיבה על סוסים, רכיבה על סוסים ורכיבה על סוסים. הכפר הוא בית של חפצים מעניינים מן העבר, כולל כלים המשמשים את אבותינו ואת בעלי החיים המקומיים מאזור זה.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB